Torsdag

Idag mina vänner är det 9-11 långa veckor kvar. Detta "firades" med en lunch på stan samt att vi äntligen hittade tyg till vimplarna som ska sys till bebisrummet. Jag känner mig riktigt bebissjuk efter att igår tvättat alla små kläder men jag köpte ändå inget idag:). Hampus fick däremot en keps, 2 linnen och shorts av sin moster nanne (Anne). På stan sprang jag in i Mia och freja samt Mikaela och tuva. När jag ser hur stora deras tjejer blivit så känns Hampus som en tonåring haha. Han har ju dessutom lite tonårsfasoner för sig och gissa vem som tar en pn i soffan i denna stund! Ska väcka honom strax så han somnar för natten sen. Han har inte sovit middag idag och var så trött så han ramlade omkull till och med. Min lillfis


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snart har du också en liten igen och då kommer Tuva kännas sååå stor!

2013-06-27 @ 19:49:25
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Mia

Det var kul att se er! Hampus är så söt, en liten busunge :)
Kul att du uppdaterar bloggen så ofta! Kram

2013-06-27 @ 21:00:44
URL: http://lillafreja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0