Tryck

Senaste dagarna har jag haft ett obehagligt tryck nere vid "bikinilinjen" bebisen verkar ha lagt sig väldigt långt ner och det är faktiskt jätte obehagligt att till och med ha trosor på sig för det känns som om allt smiter åt för hårt.. Så här orkar jag ju inte ha det 10-12 veckor till, kan han flytta upp igen tack! Nån annan som känt/känner av dessa besvär? Tack vare att han ligger med huvudet neråt så kan jag ju informera att jag får många trevliga sparkar under revbenen och i sidan, såå skönt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Freja låg med huvudet nedåt många veckor innan hon föddes. Jag tyckte det var så obehagligt när hon sparkade under revbenen eller i sidan. Sista veckorna sparkade hon hela tiden under vänster revben. När hon kom ut var foten helt i fel läge men så var hon ju 54 cm lång också ;) Nu är foten näst intill helt normal!
Mycket ska man stå ut för dem små :)

2013-06-18 @ 22:56:09
URL: http://lillafreja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0