Lördag och dop.

Idag fick vi sovmorgon till 8:30 innan lillen vaknade. Vi tog morgonen i lugnets tecken och åt frukost mm innan det var dags att duscha och göra sig iordning för caspians dop. Dopet ägde rum i åkers styckebruk och även fikat efter. Tyvärr tog jag knappt några bilder då endast mobilen följde med. Hampus sov sig igenom hela bildärden, kyrkan och hade nog sovit längre om vi inte väckt honom för fikat. Var väldigt många barn på plats och det är så mysigt, till Hampus stora lycka var ju hans bff fannie där och dom satt som vanligt och fikade med varandra och myste lite. Vid halv 3 tackade vi för oss och åkte hemåt. Därefter blev det kebab och hemmakväll. Mamma och pappa samt Johan och en trevlig ung brud kom förbi på kvällsfika nyss och nu ska jag nog slänga mig i sängen. Blev lite bilder på mig oxå idag så bjuder på ett gäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0