Magsjukan är här

Stackars Hampus har blivit magsjuk. Igår när jag hämtade honom från dagis var han lite hängig enligt mig och efter middagen började han spy. Dock så himla lite så vi fattade inte först utan trodde det var något annat. Sen kom 2 lite större på kvällen varav den sista 20:30. Han har inte gjort 2:an heller så vet inte hur det ser ut på den fronten. Hur som så verkade det ganska lindrigt än så länge och han har sovit bra sen 21:00 dock började febern stiga nu så jag pillade in en Alvedon. Tänk vad nojjig man är här ligger jag vaken kl 04:00 liksom. Robert ligger i gästrummet för att kanske slippa bli smittad och jag hoppas jag klarar mig jag med. Handspriten står på nattduksbordet och håller mig sällskap:) tror ni inte vi missar fannies 2 års kalas, så himla tråkigt då vi missa 1-års oxå och kan ni gissa varför, jo magsjuka:(


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stackars Hampus :( Hoppas han kryar snart och att ni andra slipper undan!

2013-03-08 @ 08:14:36
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0