Monday

God morgon, sitter i soffan och slappar. Ska snart klä på mig (ja jag tog sovmorgon och Robert lämna på dagis) och sen gå ut med Boston. Jag ska jobba på ons- tors och behöver verkligen bli av med min förkylning innan dess. Mitt illamående är nästan borta (bortsett från enstaka återfall) och det känns bra. Dock känner jag att detta med vikten inte känns bra, men det vände ju förra gången oxå:) jag började min inskrivning hos bm i v 7 på 56 kg och nu i v 17 väger jag ca 52-53. Sist jag vägde så lite var för ca 5-6 år sedan om inte mer. Jag vet att jag tjatar men man ska ju faktiskt gå upp i vikt inte ner! Hur som helst så känner jag bebisen mer och mer och jag hade glömt bort den känslan. Känns helt otroligt, det bor ju faktiskt en liten i min mage:) jag har en sån stark känsla om kön men vi får förhoppningsvis veta exakt den 5/4. Åh vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror på en pojke :)

2013-03-18 @ 20:00:15
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0