Onsdag

Idag när Robert kom hem så blev det pannkaka och ärtsoppa till middag, hur gott är inte det:) sen tog vi en spontan trip till mina föräldrar för att Robert var kaffesugen. Jag dricker ju inte kaffe och han hatar att dricka det själv så det blir en del kaffebesök för oss haha. Hos mamma och pappa så badade jag lite vildmarkstunna och sen bastu, så skönt att värma upp sig lite. Tyvärr var det bara 36 grader i tunnan och jag vill gärna ha typ 42 så det var lite kallt idag. När vi kom hem hade Boston haft fest i soffan som vanligt. Dumma hund att inte kunna låta kuddarna vara! Måste tacka för alla kommentarer som kommit in på sista tiden, är jätte kul och även lite nya som kommenterar=glad tjej. Däremot så om jag får önska något så är det att ni som kommenterar på fb gör det här istället så era fina ord är "sparade" på bloggen ist för fb. Tack och god natt för mig. (ps ska nog beställa halsband och senare en belly bandit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0