Slappsöndag.

Jag har vart fruktansvärt dålig på att uppdatera under tors-lör. Mest för att vi vart sjuka IGEN och jag har mest legat på sofflocket bortsett från lite handling mm. Nu är vi äntligen nästan symptomfria förutom lite snor och torrhosta alla 3. Jag skyller all denna sjukhistorik på dagis och dess baciller. Sen är man extra infektionskänslig som gravid och det har jag verkligen fått veta. Nu har jag även börjat med blutsaft (lite sent ) och hoppas på att detta ska hjälpa mig mot min huvudvärk och yrsel. Har vart helt fukking utmattad och det har nog synts på mig. Ser ut som ett åkerspöke och orkar inte ens borsta håret vissa dagar. Måste ta tag i denna risiga morsa. Vågen visar fortfarande -3 kilo efter 17 v och det känns inte så bra faktiskt. Fast känner jag mig och min kropp så blir jag asfet endå i slutet av sommarn. Nu babblar jag på om skit bara men var lite sugen på att skriva "av" mig. Robert åkte precis på date med Tommy och Hampus sover. Själv slappar jag i soffan med ett glas cola efter att jag storhandlat mm. Chill söndag


Kommentarer
Postat av: Carolin

Ursch vilken otur ni har med alla baciller. Hoppas nu ni får hålla er friska nu:) Fannie sänder pussar och kramar till Hampus:)

2013-03-17 @ 16:54:25
URL: http://carmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0