Onsdag

Nu sitter jag på tåget hem till lilla Nykvarn. Har sovit väldigt dåligt, blivit förkyld och ja ryggen är värre än värst. Jag vet att jag klagar men så här känns det just nu. Självklart är jag överlycklig över att vara gravid igen men det är inte kul att ha ont. Hur som helst så börjar magen som sagt bli ganska stor nu, igår fick jag höra på Ica att jag var jätte fint gravid och fick därför rabatt på min sallad haha. Och idag fick jag oxå fina kommentarer så det gör ju att humöret blir lite bättre:) nu ska jag iaf hem till mina pojkar och vila, Robert vabbar som sagt och Hampus är en snoris. Idag ska vi även ha en radonbesiktning hemma så det händer en del:) och vet ni det är bara 1 1/2 v kvar till Spanien, tjolahop


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Wow vad magen växt! Så såg jag ut i typ v 35 ;) :)

2013-05-08 @ 19:09:53
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0