Torsdag fast som måndag

Idag har jag haft apt mellan 9-17 och jösses vad jobbigt det är att sitta still så länge. Jag blir så trött och rastlös men nu är jag iaf påväg hem till mina älsklingar. Valborg och 1:a maj var väldigt lugnt och vi somnade redan 9:15 igår kväll haha. Hampus hade haft en toppen övernattning hos mormor och morfar som avslutades med att vi blev bjudna på grillat, tack för det:) jag räknar just nu ner arbetspassen för fullt och har endast 11 dagar kvar, tror ni att det ska bli skönt eller:) imorgon är det heldag från 8-19 och sen 3 dagar ledigt. Bjuder på en bild på magen och jag idag på jobbet. Herregud vilka stickor mina ben är haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0