Att älska

Igår fick jag höra dom magiska orden : mamma jag älskar dig. Tror ni det grävde sig rakt in i hjärtat. Herregud säger jag bara!  Påtal om något annat så tänkte jag på en sak, när slutar man imponeras över barnen? Gör man nånsin det. Man är så där löjligt stolt   

 ver allt dom gör och helt plötsligt kan dom nya saker.  Det är sjukt egentligen för man är så imponerad över att dom tex kan gå och den är det no big deal helt plötsligt, men då kommer nästa och nästa grej. Undra om mina päron ff är imponerade över allt jag kan hehe


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kommer alltid vara stolt över er ❤️

2013-11-13 @ 00:06:54
Postat av: Anonym

Åh mys!!!

Svar: Ja helt underbart
Nina

2013-11-18 @ 15:40:12
URL: http://nattstad.se/livetsomungmammma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0