Ilska

Idag när jag hämtade Hampus från dagis gick vi förbi björkestaskolan (såklart,det ligger ju precis bredvid) där utanför står en kille som blir mobbad av hockeykillarna, ja man ser det på stilen. Dom står och skriker bögjävel mm varpå den ensamma ungen börjar kasta sten och ett litet stenkrig utbryter, jag blir förbannad och skäller ut dom allihoppa. Först gänget och sen även den ensamme för det är inte ok att kasta sten heller (var lite mildare mot honom då han var själv). Det värsta av allt är att 3 ur personalen kommer och går förbi utan att säga nått! Åh jag blir så arg, borde hålla käften men hoppas nån rycker in om mina grabbar blir utsatta eller utsätter nån för elakheter. Tänk vad sjukt det är, skulle du som vuxen bli sparkad,slagen eller kallas bögjävel på jobbet blir det ett jävla liv men när barn mobbar / misshandlar varandra är det "ok". Nä mer tid borde läggas för att få rätsida på problemet redan från start!



Kommentarer
Postat av: josefin anero

Kontakta rektorn!

2013-11-05 @ 21:02:37
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lugnt, vi vet alla vem som har ett öga åt dina grabbars håll när dem är i den åldern :)

Svar: Haha jasså?
Nina

2013-11-06 @ 12:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0