När luften rinner ut

Jag tror inte jag nämnt detta på bloggen men efter att vi bytte element för ett tag sen (genom en firma) så gick en koppling i köket sönder och det blev en vattenläcka som inte upptäcktes på ca 5 dagar så det blev en hel del vatten. Självklart blev vårt nya parkettgolv förstört och det behöver ersättas. Idag var dom här från Folksam och undersökte skadan och det var mögel mm redan. Det blir alltså till att riva upp vårt golv, ställa in en avfuktare och sen lägga nytt. Det som stör mig mest är att vi har ett flytande golv men får bara betalt för köksdelen så vi måste ha en skarv mitt i vår öppna planlösning. Vi som äntligen renoverat klart nere (förutom grovköket) och jag började känna lite inre ro. Nu måste det stressas iordning här innan dop mm. Jag satte mig ner och grät en stund och nu måste jag ta tag i kaoset. Ibland vill man bara stoppa ner huvudet i sanden, ge mig styrka nån!!!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

nä fy vad jobbigt, jag lider med dig!
hoppas allt flyter på smidigt under omständigheterna...kram!

Svar: Tack, känns skit jobbigt:(
Nina

2013-11-07 @ 17:20:27
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: josefin anero

Fan va trisst, vilken käftsmäll..<3

Svar: Ja det kan man lugnt säga:(
Nina

2013-11-07 @ 19:41:55
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nää vad tråkigt :( Hoppas ni hinner bli klara lagom till dopet! Kram och trevlig helg!

Svar: Tack. Det hoppas jag med, kram
Nina

2013-11-09 @ 09:28:28
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0