Tisdag

Var på mammagrupp idag och vi fick träffa en sjukgymnast och arbetsterapeut. Dom pratade lite om hur vi ska lyfta barnen samt hemträning för mage/rygg. Hur bra som helst att få sån info. Efter "mötet" fikade vi på My's havrebollar som var såååååå goda, jag åt kanske 5 st.. Hehe. När jag kom hem efter dagishämtning mm så fick ögonen i kors och när Robert kom hem så däckade jag i soffan i ca 15 min. Hade nog behövt lite till men men. Nu ska jag käka lite mat och hoppas på energi. Påtal om mat så köpte jag med sushi till mellis och Hampus åt 5! Bitar. Matvrak




Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul att han är så matglad. Vår lilla kille har blivit riktigt kräsen efter att ha gillat det mesta! Skittråkigt!

Svar: Hampus hade oxå en period runt 20 mån då han typ bara åt pasta. Fortsätt servera allt så släpper det sen:)
Nina

2013-11-05 @ 18:18:04
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0