Vagnen

Nu när jag haft vagnen en stund så tänkte jag skriva ner vad jag tycker om den:). Jag älskar vagnen i enkel/mono läge. Bra förvaring och väldigt smidig att köra. Den är lika smidig att köra i duo men det blir så jäkla dåligt med förvaring i vagnen. Vet liksom inte vad jag ska göra med allt. Jag tycker suffletterna är för korta och funderar på att pröva buffalons suffletter till. Den är väldigt smidig att göra om till duo osv. Ihopfälld är den ganska stor om man jämför med våran babyjogger men men i det stora hela älskar jag den:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker också att vagnen är jäkligt tung att lyfta ihopfälld. Lite krångligare att fälla ihop med jämfört med babyjoggern. Packar du ofta i och ur den själv i bilen? Hur menar du att suffletterna är små? Jag tycker de går att dra ner ganska långt. Du vet väl även att man kan höja upp suffletten några cm om den sitter för långt ner i Hampus huvud. Det jag stör mig på är de små regnskydden. Går ju inte att få på helt när Hugo har vinterkängor på sig. Fick fästa det under hans skor ist för nere runt vagnen som man ska.
Har förresten svarat till dig i min blogg. Din senaste kommentar. Kram

2013-11-06 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0