9 år!

Idag firar jag och mannen i mitt liv 9 år tillsammans. Jag minns när man först räknade månader, sen firade vi vår ett årsdag med picknick i taxinge slotts trädgård(dock var det svinkallt så vi hamnade i bilen). Något år senare hade Robert ordnat picknick i skogen vid en sjö, tänt marshaller osv. Vi har även firat med bio mm några gånger men inget slår vår 5 årsdag då han överraskade mig med den finaste ringen ever! Efter 6 år var vi husägare, 7 föräldrar och nu 2-barnsföräldrar och still going strong! Vi har som sagt hunnit med endel och jag ser fram emot ännu mer äventyr tillsammans med min karl och även våra fina barn. Älskar dig Robert <3 (lägger upp en bild från internet på min ring, det är schalins norrsken Robert har en likadan utan diamanter )




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag vill ju se ringen nu

Svar: Det ska jag fixa;)
Nina

2013-10-16 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0