Bakslag

Vi gick och la oss med tron att vi var helt ok och kommer vara "friska" idag. Bakslaget kom istället som en käftsmäll vi 2:30. Hampus vaknar upp sätter sig och piper mamma varpå han spyr rätt i min hand och sen hela sängen full med ris och korvstroganoff! Härligt. Var bara bädda och skicka in allt i grovköket. Nu går maskinen varm, tur att man har eget i sånna här lägen. Jag och Anton sov på soffan först men byte sen till skavfötters, gick inte sova på soffan. Hampus vaknade vid 7;30 igen och bajsade massa så ner i badkaret, skölja barnet och ner i säng igen. Nu sover han och jag hoppas vi andra klarar oss. Robert och Anton gick upp men jag ligger tätt intill mitt hjärta och övervakar. Får inte i honom nånting så snart är det vätskeersättning med medicinspruta som gäller. Jag är förövrigt livrädd att Anton ska bli dålig:( fy 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars liten hoppas det inte blir långvarigt.
Krya!

Svar: Tack, tror vi börjar bli bra nu
Nina

2013-10-15 @ 13:17:52
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0