Fight

Min första måndag själv med barnen och inte den sista. Håller i skrivandets stund på och bråkar med Hampus som ska sova. Jag har tröttnat på att ligga bredvid och från och med nu ska han somna själv. Jag kommer bara lägga in honom när han kommer ut. Hur tror ni det går? Jo vi har hållt på i 80 min nu utan resultat. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag helt plötsligt hör honom komma raceande med sin dockvagn.. Lyfter in honom och då kommer han på bilen ist. Just nu känns det hopplöst!!!


Kommentarer
Postat av: josefin anero

Ge inte upp! Då kommer han köra över dig nästa gång också;-)

Svar: Jag vann:) tog 1 1/2 timme men nu sover han
Nina

2013-10-21 @ 12:54:58
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

hejja hejja

Svar: :)
Nina

2013-10-21 @ 18:32:52
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: elin

Härligt att du orkade kämpa. det lönar sig i slutändan, nästa gång tar det säkert kortare tid

2013-10-21 @ 20:59:31
Postat av: elin

Härligt att du orkade kämpa. det lönar sig i slutändan, nästa gång tar det säkert kortare tid

Svar: :)
Nina

2013-10-21 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0