Kära Boston!

Imorgon ska vi träffa en kvinna som förmodligen ska bli Bostons nya matte. Vi har länge känt att vi inte har tiden att ge honom kärleken han förtjänar och nu med 2 små är det ännu värre. Jag skulle gärna ha honom kvar men vi känner att det är bäst för alla parter. Sen om jag ska vara helt ärlig så har vi ofta problem med hundvakt). Detta gör det omöjligt att resa spontant mm. Självklart visste vi detta för 7 år sedan då vi tog på oss ansvaret men vår situation är helt annorlunda nu än då. Kvinnan vi ska träffa bor i hus, jobbar på hunddagis och är ensamstående. Det kommer nog bli toppen för honom? Vi håller verkligen tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men fy så sorgligt! :( förstår dock känslan i att inte räcka till, och en hund behöver ju så mycket annat! Vi hoppas att det ska funka för oss men lär väl bli betydligt svårare med två små. Förstår inte de som skaffar valp under småbarnsåren. Såå mycket jobb! Hoppas er lilla Boston får det bra oavsett, ni verkar ha valt ut en bra ägare. :) kanske ni till och med kan åka och hälsa på ibland.

2013-10-04 @ 07:39:43
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Lisa

Jag lider med er. Måste vara jobbigt.
Jag vet inte om jag berättat vem jag är. Heter Lisa bor i ett litet samhälle i Småland tillsammans med min sambo och varannan vecka med hans söner 5 och 6 år. Jobbar på ett äldreboende både på avdelningar och inom hemtjänsten. Fyller 28 år i år. Det var lite om mig. Vet inte hur jag hittade hit. Var längesen nu

Svar: Åh vad kul att få lite info. Roligt att du läser och kommenterar flitigt:)
Nina

2013-10-04 @ 11:18:40
Postat av: Jossan

Åh jag dör lite.. Älskade djur, så fin! Visste inte att ni hade hund...

Svar: Ja det han var verkligen så fin vår Boston. Haft honom sen han var valp så 7 1/2 år. Önskar att vi hade kunnat ge honom mer tid nu men han får det så mycket bättre nu:)
Nina

2013-10-05 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0