Lördag

Natten till idag var HEMSK, jag lyckades nog skrapa ihop 3-4 timmar sömn bara men trots det är jag vaken fortfarande. Robert åkte på bodybuilder mässa medans jag och Anne tog barnen med oss på stan. Vi shoppade, åt lunch och var helt slut efter att haft båda med oss haha. När vi kom hem somnade pojkarna och Anne så jag ställde mig och gjorde kalops. Efter maten så skjutsade jag Anne till Jula för hon skulle på personalfest, åkte sen förbi Ica maxi och köpte en snorsnug deluxe, fyndade en sovpåse (en pyjamas) till Anton och sen hem. Väl på plats hemma kom Mari och Lucas så nu sitter dom alla och badar och jag myser i soffan.  Dagen har gått i ett!





Kommentarer
Postat av: Mia

Hampus och Anton är verkligen lika!
Hoppas att det vänder snart så att du får mera sömn! Kram

2013-10-05 @ 22:00:02
URL: http://lillafreja.blogg.se
Postat av: Mikaela

Barnen är kopior av Robert!!! :) Hoppas du har fått sova bättre inatt! Kram

2013-10-06 @ 06:55:16
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Lisa

Söta de är och vilken fin smilgrop minstingen har

Svar: Tack:)
Nina

2013-10-06 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0