Tors

Sitter i soffan och ögonen går i kors. Idag är en sån dag jag egentligen hade behövt sova middag men jag var ju på utvecklingssamtal (han är ett a-barn) och sen på me and i träff. Jag beställde ett par leggings till mig och en mössa till Hampus. Visste inte att dom hade så mycket vuxen kläderovh blev positivt  överraskad. Sen får dom ju nya kollektioner 2 gånger om året. Tänkte därför ha ett eget party i vår när nya grejor kommer:) Elin var jätte duktig på sin sak och är tydligen den enda försäljaren i Södertälje. Tack Linda för det goda fikat och Elin för visningen 



Kommentarer
Postat av: josefin anero

åå jag älskar det märket.. vill också handla!

Svar: Du får gärna komma om jag har en träff:)
Nina

2013-10-31 @ 18:44:20
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

jaaa.. gud va roligt!!

2013-10-31 @ 20:04:10
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0