Turinge marknad

Herregud vilket väder det är/var idag. Det brukar vara svinkallt på denna marknad och packat med folk. Tyckte det var helt tvärtom idag. Vi var där runt 11 snåret, kikade lite, köpte strumpor till Hampus och gick sen hem. Eller Hampus fick en leksak oxå och en ballong. Den där leksaken verkar han gilla skarpt för han hade till och med med sig den i sängen nu när han sover middag. Så gulligt att han börjat visa sånt tycke för saker.  Var förresten en kärring i 50 års åldern som gick rätt in i Hampus så han ramla omkull, olyckor händer såklart men denna idiot vänder sig om, tittar och går vidare. Där ligger Hampus och hans ballong på backen. Jag skrek såklart efter att du kan iaf be om ursäkt kärring! Får så svårt att hålla mig när sånt händer. Som sagt olyckor händer såklart men skulle jag tackla omkull ett barn skulle jag självklart kolla hur det gick osv inte bara knalla iväg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0