Varför måste jag skriva en titel (dålig fantasi )

Hämtade Hampus från dagis vid 13:45, han låg och snarkade den lille filuren. Han hade haft en toppen dag där och det var väldigt lite barn, när jag lämnade 8:45 var det bara 3 st. Nu sitter vi och väntar på att pappa Robert kommer hem, tänkte skicka ut dem på tomten och plocka in utemöbler, grill och kratta löv mm. Robert vet bara inte om det än hehe. Jag och Anton sov förövrigt middag i soffan och jag vaknade med värk i vänster bröst, alltså typ som en lättare mjölkstockning. Anton hade haft den som kudde medans vi sov så jag undrar om det kan ha bidragit? Nä nu får han snart bli hungrig och hjälpa till att ordna det han ställt till med hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0