Äntligen

Vi är nu hemma hela familjen och lär känna vår nya lillfis. Vi blev kvar på bb en natt extra då dom inte hann med alla kontroller osv igår. Jag är helt slut efter bb tiden då jag fått dela rum vilket inte var så optimalt för vår del. Jag ska passa på att vila idag och imorgon kanske jag orkar skriva mer. Allt gick såååå bra och jag mår över förväntan. Vi har valt att inte dela med oss bilder på Anton ännu på varken fb, insta eller bloggen då vi vill att vår familj ska hinna träffa honom först. Känns viktigt för oss. Kan iaf säga att han är en kopia av sin storebror som nyfödd


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh det låter helt underbart att allt gick så bra! Hoppas på att få höra en mer detaljerad förlossningberättelse sedan när tiden känns rätt! :) Tycker ni gör helt rätt som väntar tills att närmast anhöriga sett lillebror!

2013-09-06 @ 18:23:54
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Lisa

Åh ska han heta Anton så gulligt

2013-09-06 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0