Bm v 41

Idag efter stan så åkte vi till Carina till kl 14. Även Robert mötte upp oss där vilket jag tycker var skönt. Sf-måttet var 38 så jag ligger på övre strecket, ännu ett kilo plus denna vecka och vi kollade äggvita vilket var lika med 0:). Hon gjorde även en hinnsvepning så hoppas det ger resultat. Efteråt vart vi skickade på tillväxt ultraljud för att se storleken på bebisen och jag säger bara att om nån vill köpa kläder så börja med 62;) nä nu ska jag fortsätta gosa med min underbara son!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att han vill ut nu då så ni slipper vänta! :)

2013-09-02 @ 18:53:40
URL: http://lillafreja.blogg.se
Postat av: Nina

Vad gissade de på för vikt? Alla barnmorskor och läkare som klämde på min mage (fick aldrig göra tul) trodde att Hugo var normalstor och vägde ca 3,5 kg... Jo tjena!

2013-09-02 @ 19:26:16
Postat av: Nina

Men visst gissade de på ca 4,5 på Hampus också? Sen var han ju mindre. Så man vet inte säkert. Jag tror iof sig att den här kommer vara större än Hampus :) för ofta är tvåan större än ettan. När sätter de igång dig senast? Tur att inte jag gick över eftersom Hugo var 4,4 trots att han kom på BF-dagen...

2013-09-02 @ 22:25:40
Postat av: Nina

Om vi får en kille till så tror jag den kommer väga mer än Hugo men om det blir en tjej kan man ju hoppas på att hon blir lite mindre. Tjejer brukar väga mindre. Eller om bebisen brås på min släkt... Vi har inte haft en enda unge över 4 kg. Det är Tobbes sida som får stora barn. De är alla långa och ganska stora i hans släkt. Förutom hans pappa som är normallång på 1,80.

2013-09-03 @ 06:38:19
Postat av: Therese

Sv: jag förstår det! :) jag skulle ha blivit igångsatt på Bf med Edvin eftersom jag har en sjukdom som kan ge högt blodtryck och därav havandeskapsförgiftning. Jag är glad att jag slapp även om jag mest hört om positiva igångsättningar. Jag tror inte du blir igångsatt, men om du blir det får jag hoppas att du fick en bra upplevelse av det sist. :) Lycka till hur som helst! Spännande är det!

2013-09-03 @ 09:57:28
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0