Dom där hormonerna

JAPP, nu kom dom "äntligen" hormonerna som brukar fylla en med konstiga känslor dagarna efter förlossning. Det jag är ledsen/stressad över är såklart storebror. Känns inte som jag hinner med honom på samma sätt och jag får så dåligt samvete. Så småningom kommer jag komma in i detta med rutiner,vardag mm men just nu känns det hopplöst ibland. Mycket bråk blir det oxå då han är i lite 2-års trots mitt i det hela. Idag skulle vi köpa torktumlare och lämnade då honom hos farmor i ca 1 timme och då brast det för mig. Kändes som nä nu har vi en ny bebis så du får stanna hemma. Givetvis var det bara för hans egen skull för hur kul är det att köpa torktumlare? Hur som så är detta nått som jag tycker är super jobbigt och tårarna sprutar i tid och otid! Jäkla hormoner, att vara gravid är inget mot efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0