Höst

JAPP första september och nu är det snart höst. Jag längtar till mysiga tröjor och halsdukar precis som många andra verkar göra. Vi har som sagt mycket att se fram emot nu i september och inte minst vår nya familjemedlem som envisades med att ligga kvar tills vidare. Robert tror på igångsättning och jag börjar nog oxå det.. Nu på förmiddagen tänkte vi förresten åka till tom titts men blev ändrade planer då Robert glömt sin plånbok i Tumba. Vi åkte för att hämta den och blev ist kvar på en fika, mycket trevligare än tom titts. Vi hoppades på att Hampus skulle sova middag men nä han vägrar så detta lär inte bli en rolig kväll.. Suck!


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch jag förstår vad drygt det måste kännas att gå över tiden. "Du är på dag 283 av 280" liksom det låter ju som ett skämt nästan :-) Tror som sagt han vill ut den femte sep. Förhoppningsvis innan dess. Du kan ju iaf trösta dig med att jag får vänta fem månader innan min plutt kommer. Undrar om jag går över den här gången. Hoppas inte. Kram

Svar: Ja det känns drygt att se att man är gravid 101.1% haha. Den som väntat på nått gott, 5 månader går fort. Tror på en tjej jag med:)
Nina

2013-09-01 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0