Imorgon

Imorgon ska jag äntligen få spendera lite tid med mina vänner Therese och Alexandra. Blir första gången vi hänger med barnen, dom med sina 2 små tjejorna och jag står för testosteronet som vanligt;). Vi möts halvvägs så skhlm blev valet. Där ska vi äta lunch och mysa och jag ska smita in på hm och shoppa lite för presentkortet jag fick av Kjell och Barbro i present. Jag är i STORT behov av linnen, vanliga som är lätta att amma i och som inte är förstora i magen och tajta i bröna. Shit vad kroppen klarar av att ändras fram och tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag blir sååå bebissjuk när jag tittar in här och ser alla fina bilder på Anton!

Svar: Åh jag förstår det:) men du har en sån rolig tid framför dig nu, jag lovar! Kram
Nina

2013-09-16 @ 21:30:36
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Therese

Men herregud så söt! Nu längtar jag! :)

Svar: Förstår det.. Så kul med en lillasyster
Nina

2013-09-16 @ 21:49:32
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0