Nu är det dags att..

Hoppa i säng och säga hejdå till denna helg. Vi avrundade med en film efter att Hampus somnade. Det var en komedi med Adam Sandler, jag tyckte den var sådär och Robert skrattade järnet. Jag går som sagt och lägger mig för att ladda inför imorgon. Ska träffa tjejerna på stan vid 10, blir nog lite shopping och förmodligen lunch. Sen kl 14 är det barnmorska igen och jag hoppas Robert kan följa med denna gång. Jag vet att ni är många som är lika spända som vi på att bebisen ska komma snart och jag tror att ni kommer märka det när det ekar tomt här inne ett tag. Kommer inte blogga mm när det väl är dags för då kommer jag/vi nog ha fullt upp så att säga. Men jag är jätte glad över att ni kommenterar och peppar så mycket. Som sagt att gå över tiden är väldigt tungt och för mig iaf så sliter det på psyket. Nä nu sova, god natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att det känns tugnt för psyket! Jag vet inte vad jag hade gjort! Fick Edvin fem dagar innan Bf, då var jag väldigt inställd på att gå över. Nu är det tvärtom. Jag tror bebis kommer komma runt 2-3 veckor tidigare, bara en känsla jag har, och oj vad förvånad jag kommer bli om jag går över Bf.

Sv: haha tycker du? Kanske är för att jag inte svullnat och lagt på mig vätska än. :)

2013-09-02 @ 08:13:36
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Therese

Jag går hos Kicki förresten. :)

Tror din lilla bebis kommer vilja komma ut 1-2 dagar innan igångsättningen. :)

2013-09-02 @ 08:16:18
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0