Söndag

Idag efter frukost styrde vi kosan mot skhlm och tänkte shoppa lite. Vi och alla andra! Hade inte en tanke på att det vart lön utan vi passade på då Hampus var på övernattning. Vi kom hem med 6 par strumpor och 1 mössa till Hampus så det gick sådär. Däremot så åt vi lunch på Jensens boefhouse efter många om och men. Vi var så nära på att vänds i dörren för dom ville att vi skulle lämna vagnen utanför. Jag sa tvär nej då Anton sov. Dom höll på ett bra tag och krångla och frågade flera gånger om vagnen skulle med in. Byte servitris mm och tillslut fick vi ett bord i skamvrån bredvid köket. Jag hade haft lite förståelse om det var fullt men det var det verkligen inte. Varför ska det vara så svårt att få plats när man har vagn? Nä dit går jag inte igen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi var med om samma sak.. Fasen vad arg och jäkligt förvånad jag blev.. I efterhand ångrade jag att man bara inte vände i dörren.. Nä aldrig mer!!!!

Svar: På samma ställe? Ja vi ångrade oss samma sekund vi satt oss
Nina

2013-09-29 @ 19:25:31
Postat av: Nina

Vad dåligt! Här får man ha med vagnen in bredvid bordet utan om och men. Behöver inte sitta på nån "dålig" plats heller pga vagnen. Har tagit med mig Hugo några gånger och det har funkar bra. De har servat med papper och kritor mm. Så olika det kan vara! Minns att många caféer och restauranger i Köpenhamn vägrade ta in en barnvagn. Var en överstruken barnvagns-symbol på typ alla ställen! Lätt att ha barn då liksom.

2013-09-30 @ 07:04:42
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0