Torsdag

Så vad har jag sysslat med idag då? Jo efter en vaknatt så var jag helt slut som artist och tog sovmorgon till 9:15. Studsade upp ur sängen, matade Anton och drog sedan till åkers/hem till Camilla. Där blev vi bjudna på god lunch och trevligt sällskap. Klockan tickade på och helt plötsligt fick jag bråttom för att hinna hämta på dagis. Anton fick följa med in och jösses vad stolt Hampus var när han fick visa upp brorsan för kompisar och fröknar. Lilla mallgrodan. När vi kom hem var morbror Johan här till Hampus förtjusning, dom lekte och jag passade på att blunda en stund. Vid 4 åkte jag till Coop och fyllde på allt som är slut hemma. Robert fick vara själv med grabbarna för första gången, tror ni inte Anton sov hela tiden så han fick en riktig mjukstart;). Nu sover mina söner och Robert har Tommy över på lite grabbhäng i spabadet. Själv myser jag i soffan och har tänt massa ljus som lyser upp höstrusket. Så mysigt! 







Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så söt han är lillgrabben och självklart store brorsan ockaå

Svar: Tack;)
Nina

2013-09-27 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0