Blir snart gråhårig

Alltså Anton! Många har "problem" med att amningen inte funkar optimalt, mjölken räcker inte osv. Förstår att det måste vara jätte jobbigt men tjejer jag lovar att mitt problem är lika jobbigt, faktiskt. Amningen har funkat klockers sen jag fick upp "lilla" knytet (4200gr) på bröstet ocv nu vägrar han släppa taget om godiset. Jag kämpar och kämpar med att få i honom annat och tro mig vi har prövat allt snart. Visst att det kan ta lite tid men kom igen.. Har hållt på i 2 månader och han vägrar. Får ibland i honom 1 fruktsmootie och thats it. Nån ml välling men inget att hänga i julgranen. Jag blir seriöst riktigt stressad av detta och mår dåligt, känns som att han är hungrig.. Hur ska jag nånsin kunna få vuxen/egentid med mig själv och min sambo igen? Just nu känns det långt borta. Tror jag ska ringa Bvc för lite rådgivning imorgon. Nån annan som haft en matvägrare? Måste ju finnas något att ta till? Eller ska jag behöva gå in o väggen av detta


Kommentarer
Postat av: josefin anero

tycker absolut att du ska be om råd hos några som jobbar med detta dagligen.. Det måste ju finnas hur många som helst med samma typ av problem ju? kämpa vidare.. <3

Svar: Jag har fått tid hos Bvc, hoppas på att komma fram till nått vettigt:)
Nina

2014-04-08 @ 10:28:53
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0