Jäkla unge

Ibland kan Anton hålla på som faan på natten och greja. Vaknar varje timme minst osv.. Är inte hungrig utan vill mer rymma, tar några gånger innan jag fattar varför han gör som han gör. Förmodligen för att jag är för trött för att tänka efter, samma visa varje gång! Han har en kissig blöja. Så fort den är bytt så somnar han på stört, vill minnas att Hampus var likadan en period. Snacka om att vara kinkiga hehe vem vill inte sova i en kall kissig blöja? Nä god natt nu ska jag försöka somna om
Uppdate: sover ff inte, Hampus vaknade och hade kissat igenom allt. Sanera barnet och in i vår säng, nu väntar jag på att han ska somna om. Robert gjorde det på 2 röda så nån måste ju ha koll på en vaken Hampus mitt i natten. 04:20 är klockan just nu, zzzzzznark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0