God morgon

Ligger vaken i sängen sen ca 1 timme tillbaka och vakar över Hampus. Han hade värsta feberyran och jag gav en alvedon för ca 20 min sen.. Nu har han börjat bli tyst så jag antar att alvedonen verkar lite. Låg och svamla som tusan.. När han somnat in ordentligt kanske jag kan få lite sömn. Vilka struliga kvällar det blir på en gång när han är sjuk. Han somnar vid 7-8 men vaknar igen efter ca 1 timme och vägrar sova. Det resulterar i att Anton inte kommer till ro och kaoset är ett faktum. Hoppas han blir frisk snart, har haft feber sen 3 dagar tillbaka. Äter och dricker , är lite kinkig men annars vid gott mod. Undra varför:( kanske skulle ringa vc idag. Hampus trillade förresten ur vår säng inatt, har aldrig hänt förut och tyckte så synd om honom. Liten, sjuk och väldigt ynklig när Robert lyfte upp honom snyftande.. Lilla hjärtat. Tror jag håller på att åka på samma baciller för det kliar i min hals och öronen.  Passar ju perfekt nu:( imorgon är det nämligen tänkt att jag skulle gå på min första träning. Jag ska eventuellt ta upp fotbollen igen och då börja i nykvarns damlag div 4. Inte jätte högt men alldeles lagom för mig med småbarn osv. Vi får se hur det blir:)



Kommentarer
Postat av: josefin anero

Krya krya <3

Svar: Tack snälla
Nina

2014-02-12 @ 06:40:44
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Emelie

Benjamin är oxå sjuk! Haft feber sen i söndags och är snorig och hostig, dom har säkert fått samma skit. :( Jag har fått en tid på vc idag.

Svar: Stackarn, precis så är Hampus. Feber hosta och snorig. Jag har oxå ringt vc idag. Säg gärna till om du vet vad han "har" och krya på Benjamin
Nina

2014-02-12 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0