Phu

Vaknade för ca 15 min sen, checkade såklart Anton som trynar brevid. Han låg på mage som han gillar (vänder sig själv), och andades så himla himla tyst och försiktigt så jag knappt kunde känna det. Blev nervös som fan, ruskade på honom men fick knappt nån reaktion så bestämde att nä jag väcker honom? Sagt och gjort jag tar tag i honom, ruskar lite till och lägger honom på sidan ist. Han börjar andas mycket ljudligare iaf och jag känner mig lättad på nått sätt. Precis efter hör jag hur Hampus börjar snacka i sömnen (mummel mummel mamma, mm) och tänker att han vaknar säkert. Ligger på helspänn en stund. Gick och kissade och checkade sen honom igen. Han ligger fortfarande och mummlar lite men oandrasidan är han en sån som pratar i sömnen endel. Ska försöka sova igen. Hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0