Gott nytt

Har haft en riktigt härlig nyårsafton. Vi lagade god 3-rätters middag och hade mamma, pappa, Mari och Lucas över. Efter maten spelade vi lite spel och sen badade vi balja. Även Maris kompis och hennes flickvän kom över och dom sitter i skrivandes stund och spelar Alfapet. Jag gav upp firandet och slänger mig i säng nu. Grabbarna sover även dom men jag hoppas på sovmorgon då Hampus somnade 12:30. Gott nytt år till er alla och hoppas 2014 blir underbart. Vi har 2 gemensamma nyårslöften 1: inte surfa/spela på mobilen när vi umgås med våra söner 2: bråka mindre med varandra (tufft med småbarn) jag hoppas även att jag hittat formen igen samt att barnens (mest Anton) sömn och rutiner blir kanoners. Nä god natt på er












Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det där om telefonen var ett bra nyårslöfte, det hakar jag på! Gott nytt år önskar jag dig och familjen! Kram

Svar: Ja det tycker jag! Tack det samma.
Nina

2014-01-01 @ 09:19:04
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0