Min möhippa

I lördags kl 08:30 knackade det på vår dörr. Där stod en kvinna (min systers kompis) utklädd till clown/pirat nånting. Det var bara klä på sig och snällt följa med in i bilen. Där fick jag ögonbindel och blev körd ut till lillahl - enhörna. På busshållplatsen fanns sedan ett kuvert med mitt namn och instruktioner. Jag skulle gå en bit för att sedan hitta en cykel. I cykel korgen fanns en påse med en krona, en fläkt och nya instruktioner. Det var bara att trampa på, fy faan vad tungt det var och efter många om och men kom jag fram till mitt mål där mina vänner och familj väntade på mig med en picknick och lite dryck. Målet var för övrigt enhörna varv där jag är uppväxt, så nostalgiskt ❤️. Vi lekte en lek då alla hade haft med sig en sak som gjorde att dom tänkte på mig, jag fick gissa vems "present" det var och sedan berätta om minnet. Det var riktigt härligt. Efter en stund gick vi till Sandvikens brygga där Mariefredsbåten plockade upp oss. Det var en salong bokad åt oss som vi åt lunch i och njöt av båtfärden i. På båten var ett gäng äldre tyskar som tyckte vi var värsta turistattraktionen så dom fotade och glodde på oss helt sjukt mycket. Ingen skam alls hade dom haha. När vi väl kom fram till Mariefred hade vi femkamp och picknick i en park i många timmar, vi skrattade och hade det asgrymt i det fina vädret. Där kom en man som jobbade för museijärnvägen fram och ville fota sig med oss plus att vi hade ett gäng a-lagare som glodde på oss i ca 4-5 timmar ocv tyckte vi var dagens höjdpunkt 😂. När vi var klara i Mariefred blev vi hämtade för grill och ännu mera lek/umgänge hos mina föräldrar och jag landade i sängen 00:00. Så jäkla trött och nöjd efter en underbar dag och det bästa av allt var att alla mina vänner går så bra ihop trots att dom inte kände varandra sen innan. Tack alla för en underbar dag, jag kände mig som en prinsessa och världens största tack till Anne och Mari ❤️ Jag älskar er









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blev nöjd och du har verkligen finfina vänner!
<3

Svar: Ja jag blev så nöjd
Nina

2014-07-24 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0