Egentid deluxe

Min mor frågade igår om hon inte fick låna Anton några timmar så jag kunde få egentid. Jag var inte sen på att tacka ja så idag direkt efter dagis åkte jag med busen till morsan och sen mötte jag upp min Karl för en romantisk lunch på tu man hand. Jätte romantisk blev den då allt öppna 11 och vi hade date 10:15 så fick åka till gasellen i weda med alla byggnadsarbetare som luktar jobb och är högljudda. Haha nä men skämt åsido så var det skönt att få umgås lite bara han och jag, mannen i mitt liv❤️.  Efter den uberromantiska lunchen åkte jag ner på stan solo och tänkte nu ska jag unna mig själv nått. Inte ett skit förutom 2 porslinsskålar för 29:-/ st och ett par leggings till Anton blev det.. Hämtade sen ut ett paket jag köpt på Tradera till Hampus. Duplomotorcyklar från 80-talet som han älskar. Bra dag helt enkelt och nu slappar jag i soffan medans terror-Åke aka Anton sover och Hampus äter mellis. Mamma var för övrigt helt slut och sa att när han är 2 1/2 är han välkommen igen haha. Han är ganska intensiv vår son.






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dem byxorna är så snygga! Har tittat på dem till Tuva :)

Svar: Ja jättefina, ganska stora i strlk dock. Tog 74/80 (har normalt 80-86 ) och var lite stora
Nina

2014-06-06 @ 21:27:16
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0