Gårdagen

Igår var vi uppe i Sthlm jag , mamma, Anne och Mari. Vi fixade lite bröllopsbestyr och jag köpte mig en klänning. Alltså inte vilken som helst utan min brudklänning. Fann den i en liten butik på Kungsholmen vid namn zelini. Kan verkligen rekommendera den, vilken service och man kände sig så bekväm. Så som man tänker sig att det ska vara och pröva en klänning ❤️. När vi kom hem så fick jag migrän så hoppade i säng ganska tidigt. Helt slut. Mina pojkar hade haft det toppen hemma, inge ledsna miner osv och är så himla tacksam att det börjat funka så bra med Anton och pappa Robert. Behöver inte ha ångest alls för att åka iväg lite längre stunder. Helt amazing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0