Middagsklubben

Igår var det dags igen för vår middagsklubb. Sanna och Annso var värdpar och vi höll till hos Annso i viksberg. Dom hade gjort så jävla god mat så jag dog, en grillbuffe, du fick ett spett och sen gå lös bland maten och grilla själv. Riktigt lyckat och jag rullade från matbordet. Dom hade även ordnat tipspromenad, 5 kamp mm. Jag skrattade så mycket igår kväll och kände mig så avslappnad for once. Det är inte ofta jag har ninatid så här många timmar och jäklar vad det var välbehövligt. Vad borta från 16:30-00:30 och kände mig som Pamela Anderson när jag kom hem, aj mina bröst. Dom pulserade och efter en rejäl pumpning kunde jag somna med feberkänning. Jösses så dålig man blir av sprängfyllda boobs. Nog om det! Hade en toppenkväll trots förlust i 5-kampen och längtar till nästa gång, Anne / Camilla när smäller det? 😆












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0