Midsommar

Vilken lång dag det blev, Anton vaknade 05:15💤💤 som tur var tog Robert honom så jag fick ligga kvar till 8:a. Jag är så beroende av sömn och är ganska sliten efter alla tidiga mornar. Hur som så åkte vi ut till mina föräldrar runt 13, där var ett gäng av mina syskons och föräldrars kompisar. Vi spelade kubb, volleyboll, åt mat och marämgtårta. Allt som hör till liksom. Vid 18 styrde vi mot Roberts föräldrar för att hälsa på en sväng innan det var dags att gå hem för att lägga grabbsen. Anton somnade vid 20:15 och Hampus somnade i min famn på soffan vid 22. Så mysigt att ha honom i knät och gosa. ❤️ Nu sover hela familjen och jag ska väl oxå knyta mig. God natt . Ps tack snälla Elin för min älskade krans, fick massa beröm för den 😘










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0