När chocken lagt sig.

Idag när jag hämtade på dagis så hände den en olycka med lilla Anton. Han ramlade i hallen och slog sig illa över mun och näsa. Blodet bokstavligen sprutade och han skrek som bara den. Stackars Hampus fick oxå en chock och blev ledsen till tusen. Jag rusade in till fröknarna som hjälpte mig att försöka stoppa blödningen och se vad som blödde såklart. Det kom ur mun och näsa och det var omöjligt att urskilja vad som blödde. När det lagt sig och slutat rinna så såg vi att det var väldigt svullet och beslutade oss för att gå till vårdcentralen. Som tur är skulle jag och Sandra ses utanför så hon fick vara mitt sällskap till vc och fick trösta mig när min chock/tårarna kom. På vårdcentralen hjälpte dom oss på engång och undersökte honom trots att jag inte ens bokat tid, det är service och medmänsklighet! Anton är ok men öm, svullen och har ett Jack i munnen. Ska även anmäla till Folksam vad som hänt för framtida eventuella bekymmer (främst tänderna)  fan vad hemskt det är när barnen skadar sig:( Uppdate: såg nu att strängen under överläppen är av, behöver jag oroa mig???




Kommentarer
Postat av: Therese

Du behöver inte oroa dig. Strängen går av väldigt lätt men växer snabbt tillbaka igen! :)

Svar: Åh vilken tur:) herregud vad nojjig man är över allt som händer
Nina

2014-06-18 @ 21:20:44
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Lisa

Stackars lilla Anton

Svar: Ja faktiskt:(
Nina

2014-06-18 @ 21:51:59
Postat av: Jossan

Usch, jag får typ flashbacks från Aleks olycka i vintras då jag hamnade i chock. Jag drömde om det flera nätter efter... Tur att det gick så bra med anton<3 åh att ni fick hjälp fort.. Kram

Svar: Ja fy vad hemsk det är när ens hjärtan gör sig illa❤️
Nina

2014-06-19 @ 09:52:59
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0