Tröttast i stan

Idag har vart en riktig jävla skitdag! Anton väckte mig 04:30 och tror ni ungarna sov samtidigt så jag kunde få vila?? Nä självklart inte. Mitt humör har vart skitdåligt, aptiten med och inte ens en dusch har jag hunnit med. Anton är inne i sin jobbigaste fas ever: han grinar på golvet och vill upp i famnen, i famnen grinar han och vill ner på golvet, äter skitdålig pga tandsprickning , sover ännu sämre och bara allmänt jobbig. Ja jag får säga så! När jag väl tröttnade på dem och läggningar mm så tröck jag ner dom i donkeyn för en sväng till Ica/ motion.  Köpte jordgubbar, fredagsmys till Hampus (jag ska vara nyttig) och alkoholfri öl till min Karl.  Ena barnet somnade tidigt medans Hampus fick en sockerchock av allt fredagsmys så nu sitter jag här och försöker få han i säng 😭🔫





Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara höra av dig om du vill ses och få gnälla av dig och ungarna kan leka av sig lite. :)

Svar: Åh tack ❤️
Nina

2014-06-13 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0