Lördag

Vaknade alldeles för tidigt idag och har vart trött och seg hela dagen. Hampus kom in igår vid 12 och la sig och sov i fotändan, jag kunde då inte ligga rakt och Anton sov brevid så jag hade värk i hela jäkla kroppen när jag vaknade.. Jösses vad slut man kan bli! Dagen var väldigt lugn och vid 1 kom mina syskon som skulle fixa lite och sen gå på fest. Vi hade en middagsinvit hos Carro och Markus så dit styrde vi svarta faran till 17:00. Väl på plats bjöds det på Laxplanka och efterrätt, så himla gott var det. Vi kunde tyvärr inte stanna längre än till 20 då båda ungarna var skit trötta. Deras rutiner har blivit väldigt tydliga som sagt och tyvärr har dom svårt för att somna borta. Nu är vi iaf hemma efter en mysig kväll och jag ska nog strax slänga mig i säng zzzzznark






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0