Mån

Sitter i soffan hemma och har en liten gnällfis i knät. Jag börjar starkt misstänka tänder då han har haft feber till och från, kliar som sjutton i munnen och dålig i magen.. Inte kul alls just nu. Ingenting duger och han vill knappt sitta i knät ens (brukar funka). Båda älsklingarna vaknade 06:15 imorse och vi hade lite gos här hemma innan dagis lämning vid 8:20. Vi sällskapade med Sandra och sen gick vi även en sväng till Ica. Anton sov hela tiden och nu börjar det bli sovdags igen. Vad jag ville ha sagt med detta röriga inlägg vet jag inte men Anton är iaf ff gnällig och sjuk och jag hoppas på förbättring inför imorgon då vi ska på "äventyr"





Kommentarer
Postat av: Anne

ÅÅÅHH på torsdag kommer jag hem och får träffa mina underbara killar igen <3

2014-03-24 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0