Måndag 3/3

Idag är det måndag, det har väl ingen missat? Jag sov skit dåligt inatt för en liten härjade runt som fasen. Tror hans mage gör lite uppror tack vare alla smakisar jag tvingar i honom :o  blev väckt 07:43 av min stora kille som kommer in och säger hej mamma, jag har sovit gott hela natten<3. Tur att han vakna för jag hade lyckats stänga av larmet. Efter dagislämningen gick jag och Anton hem och gjorde dagens sysslor, tog en promenad med Boston och nu gosar vi innan vi ska iväg på föräldrafika på Hampus avdelning på dagis. (Jag ver att det heter förskola men för mig är det dagis ff). 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker samma som du det heter dagis för mig 😊

Svar: Ja visst gör det, alla fröknar/pedagoger blir väl sura när vi tycker så hehe
Nina

2014-03-03 @ 17:53:37
Postat av: Therese

Haha, säger också dagis men ibland förskola. Föris låter typ ett slang för ordet förspel enligt min mening! :P Kommer nog aldrig vänja mig vid det!

Svar: Haha föris..
Nina

2014-03-03 @ 19:34:51
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0