Boggeyman

Jag är skittöntig här hemma men är ju jätte mörkrädd, tror det finns nån under sängen, nått bor på övervåningen osv. I vårt gamla hus hade vi en vidrig vind som nån hade hängt upp en lykta i men min värsta skräck är öppna garderober! Jag klarar verkligen knte det speciellt inte nattetid. Går och stänger dom och byrålådor som står lite på glänt annars ligger jag och är rädd hela natten. Är det inte meningen att man slutar vara rädd som vuxen! Vad har du för konstiga rädslor/tankar/ tvångssyndrom?


Kommentarer
Postat av: Nina H

Ok nu förstår jag att ni inte har sovrummet på övervåningen som jag undrade över i förra kommentaren :)
Jag tycker också att vind och källare är lite läskiga och är glad att vi inte har det i vårt hus. Sen när man är ensam hemma med barnen och ska sova och det låter som om nån bryter sig in eller går runt på bottenvåningen då blir man väldigt skraj.

2014-05-12 @ 00:08:47
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0