Picknick

Idag träffade vi Hampus bästis Benjamin och hans mamma & syster för en förmiddag i lekparken. Vi köpte med oss lite fika och lunch för att sen njuta av solen tillsammans. Ungarna var toknöjda fram till ca 12 då luften gick ur alla 4:a. Dags att gå hem och sova.. Anton han börjar mer och mer bli självgående och roar sig själv. Han klättrade upp i sandlådan (hög kant jag blev förvånad) och ställde sig nästan helt raklång från sittande flera gånger , utan stöd! Jisses vilken balans min lille redan har:). När vi kom hem och skulle vila så ville Hampus så gärna sova i vår säng så vi gosade ihop oss alla 3 och sov gott i lite över 2 timmar. Det behövde kag verkligen för har vart så sjukt trött på kvällarna, inser nu att det är pga att jag inte sovit middag för nu är jag tokpigg haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0