Jag har fallit

Jag vet att vi ska bo här nu, ha det bekvämt och billigt men fasen jag drömmer om hus igen ☺️ Jag vill nog helst ha ett äldre med charm som vi kan få fint.  Är redan trött på grabbarnas lilla rum även om jag trivs. Vi började prata om att titta längre bort från Nykvarn typ mot Eskilstuna, Nyköping tom Södertälje då det sällan finns hus i vår smak ute. Jag hittade helt plötsligt detta i Södertälje /mariekäll som jag föll för. 2,5 milj fast pris och endel att göra men vilken dröm ❤️ Jag har kärat ner mig! Dumma hemnet






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alltså det där huset är så himla fint!

Svar: Ja visst är det😍 ligger lite dumt precis i en korsning men men
Nina

2014-10-30 @ 16:58:02
URL: http://Mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina H

Men så billigt för det där stora. Ser jättefint ut!

Svar: Ja jätte billigt, är nog endel att göra dock
Nina

2014-10-30 @ 18:38:17
Postat av: Lisa

Det förstår jag att du har gjort. Vilket fint hus!

Svar: Eller hur 😍
Nina

2014-10-30 @ 19:40:56
Postat av: emelie

haha det huset var Kim på visning på för nån vecka sen, han sa att det skulle gå på ca 1,5 milj att renovera det (om man känner folk)... då blev det plötsligt inte så billigt längre =( man fasen va fint det skulle kunna bli !

Svar: Ja jag tänker samma sak. Vi sa bara när vi tittade på bilderna att minst 1 milj till och vilket jobb, men vilket hus😍
Nina

2014-10-31 @ 15:17:25
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är SÅ fint! Lätt värt pengarna, slå till!!!!!! :)

2014-11-05 @ 07:13:42
URL: http://johannahollstrand.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0