Lillskrutt

Idag vid 13:30 tiden så gjorde Anton nått jag fruktat för. Vi har väldigt låga fönsterbrädor av marmor (45 cm) och han klättrar upp på dem hela jäkla tiden. Han har trillat ner och av dem fast man springer som en galning efter honom men idag slog han värsta vurpan någonsin, han flög upp i luften och gjorde en helvolt för att sedan slå sig i marmor kanten och näsan/munnen fick sig en smäll som heter duga. Man kan numera ta honom för en anka och blå är han dessutom. Jag fick en liten chock och ringde hem Robert för stöd. Det sprutade blod och jag var nersölad överallt. Stackars Anton vad jag hade velat ta smärtan från honom. Nu ligger han och sover men vaknar upp av smärtan trots bedövningssalva och en dos smärtstillande. Hoppas på en ok natt ändå 😞





Kommentarer
Postat av: Mia

Men stackars Anton!!! Och dig!!! Gör ont i hela kroppen när jag ser bilderna. En olycka händers så lätt och man känner sig så jäkla dum när det händer :( Hoppas att ni får en lugn natt och att morgon dagen är lugnare. Kram

Svar: Tack. Jag har så dåligt samvete fast jag inget kunde göra:( kram
Nina

2014-10-28 @ 22:23:17
URL: http://lillafreja.blogg.se
Postat av: Mikaela

Stackars liten :( Krya massor! Kram

Svar: Tack snälla
Nina

2014-10-29 @ 07:03:04
URL: http://Mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina H

Men shit vilken otur! Stackarn...

Svar: Ja och som grädde på moset vurpade han idag oxå och slog i samma ställe 😞
Nina

2014-10-29 @ 22:15:47
Postat av: Nina H

Men shit vilken otur! Stackarn...

2014-10-29 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0