Natten som var!

Precis när jag somnat kl 23 så kastar sig Robert upp i sängen. Ser hur han sitter och kikar ut i vardagsrummet efter något, frågar vad och får till svar: jag kollar om dom åkt hem! 
Vem frågar jag och svaret blir massagen? 
 Nånstans här inser jag att han sover, frågar honom lite roliga frågor och får konstiga svar. Tex vad gjorde massagen här? Jo dom gav uppdrag fast eller löst, jag fick medium. Alltså knasiga Karl.  När jag väl somnat om vaknar Hampus 00:39. Han ville inte sova själv för klipp klipparen var på hans rum, suck! In med barnet i vår säng och där låg han och snurra en timme innan han sa: mamma får jag sova i min säng snälla? Äntligen tänkte jag och bar in han där och bädda in honom och han sover ännu. Jag somnade väl om vid strax efter 2 och väcktes 05:40. Snark 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0